Tuesday 15 October 2013

hajj dan haramain

saya percaya wujudnya rindu haramain sebelum menjejak kaki ke sana..
tetapi saya tak sangka rindu haramain setelah pernah direzekikan ke sana jauh lebih hebat tamparannya...

hari wuquf,malam raya..bertemankan livestreaming makkah tv live online..even sekarang,ketika saya sedang menulis entry ini..
Allah,saya risau,sedeyh kerana jika saya antra yang terlepas saat2 'doa2 yang paling baik' itu..
saya rasa berat dengan dosa yang bertimbun..
cant resist bila kak aisyah sebut pasal penyakit hati tadi masa sembang2 raya tadi....rasa berdosa,rasa banyaknya aib yang Allah jaga dan pelihara....Allahh...lemahnya umatnya mengenangkan lemahnya iman diri sendiri...rindunya nabi...nak semoga Allah makbul doa saya depan Kaabah dengan sebaik-baik takdir dan rezeki......




No comments: