Sunday 25 January 2015

Nota untuk Kak Syifaa'...



tadi stalk page pilihanraya, tiba2 mata ni macam berair... rindu kot. rindu.sangat. masa yang telah berlalu dulu. akak, terima kasih for everythings... may Allah bless you T_T

orang paling rajin yang saya kenal sejak dari kisas lagi... teringat Nusaibah selalu cerita pasal akak dulu masa kat kisas... doakan saya jadi rajin dan solehah macam akak T_T.....

akak..

akak tahu tak, saya takut sangat.. takut rasa 'kehilangan'.. sebagaimana saya rasa bila orang terdekat dengan saya telah menjadi milik orang.... sebagaimana mereka banyak perlu berkorban... orang disekeliling mereka juga perlu faham dan berkorban... kerana semakin hari kita semakin dewasa... dan hidup perlu diteruskan mengikut arusnya.... moga baik-baik sahaja.


akak..

saya takut sangat..takut tak sempat nak bercerita dengan akak, sebenarnya telalu banyak benda saya nak bercerita dengan akak, tetapi setiap kali saya ada kesempatan, setiap kali itu juga ingatan saya juga hilang.... mungkin saya rasa takut mengganggu akak.. feeling macam bila duduk dengan my sister... takut nak ambik masa yang berharga tu...

semalam my sister telephone... really touched my heart.. sebab bukan senang nak sembang macam tu dengan my sister yang dah ada banyak tanggungjawab dan komitmen tu... saya ternanti-nanti.. bila saya boleh sembang lagi macam yang kami sembang dengan akak pulak... T_T


Machang,Kelantan.

No comments: