Monday 18 April 2011

SUNGGUH ana Rindu!tak tertahan lagi..

assalamualikum sahabat2 sekalian..sungguh diri ini rindu pada satu tempat bernama BUMI TARBIAH!..
 oh!setelah membaca entry KPTI daripada Murshidah..rindu semakin kuat..sangat rindu adik2 usrah ana..oh!..moga mereka diberi kekuatan..



Ya Allah..jika aku bukan salah seorang antara yang bakal menyambung rantai2 tarbiah di bumi sana..izinkan aku menjadi pnyambung roh2 dakwah di luar nanti..izinkan dipermudah segala urusan untuk aku terus berbudi kepada bumi yang telah mengajar aku erti ukwah,sahabat..dan dakwah...alhamdulillah ya Allah..aku mohon..tetapkan aku dijalan dakwah ini..sungguh aku cinta pada BUMI WAQAFAN!..rindu pada biah solehah..sahabat2 solehah..amin..ya Allah..jangan dilepaskan ikatan ini..agar hingga akhir hayatku,aku masih mampu menabur budi,tak kiralah siapa aku pada hari esok..~~amin ya Allah..



sungguh,aku mohon rasa cinta ini terus bersemi dlm hatiku,biarpun siapa diriku nanti..izinkan aku ya Allah..

tau tak kenapa ana sayang sgt kat KKJ..??..sebab kat KKj la..oh!~

4 comments:

atheefa said...

amnah,kite same.. rndu kisas~ nseb bek dpt jenguk kejap ritu..huhu

waniZati said...

amnah, rindu itu lumrah...
but life must go on..
tipu kalo aku kt aku x rindu sume bnde tu kan.
u know me better...

iqinaiman said...

kisas always in my heart n my eyes..
hahaha
tipu spe ckp x rindu~
plg rindu kawan2 of coz

hamba-Dia said...

to wanie:

mmg la,sekali sekala igt balik..setelah lama melupakannya..hehe

asyiqin:

sahabat2..hehe